وبینار تخصصی مصرف گرایی رسانه ای در بحران با محوریت كووید-۱۹
به گزارش كیت هنری وبینار تخصصی مصرف گرایی رسانه ای در بحران، فرصت ها و چالش ها با محوریت بحران كووید-۱۹، یكشنبه اول تیرماه برگزار می گردد.
به گزارش کیت هنری به نقل از ایسنا، افزایش استفاده مردم از رسانه ها، بخصوص در بحران ها، فرصت های نوینی پیش روی بازار رسانه قرار می دهد.
همینطور استفاده همزمان از منابع رسمی و غیررسمی باعث انتشار برخی اخبار غیر علمی و غیرتخصصی شده است؛ همین مساله آشفتگی و سردرگمی مردم و در نهایت سخت شدن مسیر مدیریت بحران را به دنبال خواهد داشت.
بدین منظور دکتر هادی خانیکی، رئیس کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو و دکتر حمید سوری، اپیدمیولوژیست و استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، یکشنبه اول تیرماه در وبینار تخصصی مصرف گرایی رسانه ای در بحران فرصت ها و چالش ها با محوریت بحران کووید-۱۹، به بیان نظرات و تجارب علمی در این عرصه می پردازند.
بر مبنای اعلام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، لینک های دسترسی به وبینار بزودی بر روی وب سایت، آپارات و اینستاگرام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی قرار می گیرد.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب